به گزارش مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران؛ سید حسن موسویچلک از کاهش ۴۵ درصدی شکایات ارجاعی به سامانه سامد خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۲۲ عنوان شکایت پاسخگویی شده است که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۴ با ۲۲۰ عنوان شکایت، شاهد کاهش بودهایم.
مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: دولت برای گسترش ارتباط با مردم، سامانه سامد را راهاندازی کرده است و شکایات را از طریق این سامانه دریافت و به سازمانهای مرتبط ارجاع میدهد که سازمان بهزیستی کشور نیز از این امر مستثنی نیست.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بهزیستی کشور، وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه در سال ۹۴ شاهد کاهش ۴۵ درصدی شکایات ارجاعی سامانه سامد بودهایم، در پایان یادآور شد: نظارت بیشتر، اطلاعرسانی درخصوص وظایف و دستورالعملها و قوانین و افزایش تعامل مسئولین، کارشناسان با مراجعین همراه با تکریم عوامل کاهش این مهم بوده است.
منبع: پایگاه خبری علت